Pages

Plezzz, click!!!

Sabtu, Mei 16, 2009

Panorama PSS 2 (Galeri Sejarah & Bilik kerja)

Galeri Sejarah PSS

Peralatan lama

Barangan dari tembaga
Peralatan kaca

Pemandangan keseluruhan Galeri Sejarah

Terima kasih diucapkan kepada Pn Mahani Bt Jais, Pn Radiah Bt Ali, En Abd Rasid (ex-GB SKPK 08) , rakan-rakan guru/staf serta penduduk Kg Parit Kasan dan Kg Parit Hj Idris di atas sumbangan barangan antik/lama sebagai koleksi di Galeri Sejarah SKPK.

Bilik Kerja

Nilah bilik kerja saya di PSS

Kat bilik nilah saya menyiapkan kerja-kerja yang bertimbun-timbun. Terkadang ada kawan-kawan datang bersembang dan temankan saya. Kalau dah boring saya berhenti sekejap dan mulalah aktiviti kegemaran saya.....melukis sambil mendengar radio. Terkadang saya melayari internet...cari blog keluarga yang jauh dimata..hilang seketika rindu yang sarat bila tengok muka-muka yang dirindui...em, hilang tension dan stress. Walaupun terrramat banyak kerja yang perlu saya siapkan namun saya enjoy dengan kerja-kerja saya..

Terima kasih kepada semua teman yang terlalu baik dan mengambil berat serta ringan tulang membantu.....love you so much... Terima kasih tidak terhingga buat suami dan anak-anak yang terlalu sporting dan memahami........


Tiada ulasan: