Pages

Plezzz, click!!!

Rabu, Jun 17, 2009

Pengurus Ikan SKPK

Cikgu Hamdan dan Cikgu Khudhairi (atas kerusi tu..) sedang menyelenggara aquarium ikan di perpustakaan


Rabu 17.6.09 Nilah dia 2 orang best friend yang sentiasa menyelia dan menjaga ikan-ikan yang ada di SKPK. Terkadang saya kena kutuk pun ada. Yelah mana saya tahu jenis2 makanan ikan yangh berkhasiat untuk ikan2 tu. Yang saya tahu asal ikan tu dapat makan dan kenyang pun dah cukup. Beli makanan pun yang terrmurah di pasaran. Maklumlah semua budget sendiri...Thankz a lot kerana sentiasa memberi khidmat nasihat dan menolong saya menjaga ikan-ikan di dalam aquarium di perpustakaan..

Thankz a lot

2 ulasan:

NzA berkata...

Hai, selenggara ikan ke posing....apa2 jelh..

airul in da houSE berkata...

wah,cikgu khudairi n cikgu hamdan still maintain ek!!!terima kasih la sebab mendidik saya semasa darjah 6 dahulu.nway,rindu jugak kat library ni

Anuar Hj Abdullah
Bekas Pustakawan SKPK 2002
Mahasiswa Perubatan,Zagazig University,Egypt